ردکردن این
قیمت گذاری MSI RX 6400

قیمت گذاری عجیب MSI RX 6400 – قیمت بالاتر از RX 6500XT

بازار کارت گرافیک در تمامی دنیا با قیمت گذاری بالا و غیر منطقی در چند سال اخیر همراه بوده و با تشکر از عزیزان ماینر، این مشکل بعد از دو سال همچنان پابرجا می باشد. در جدیدترین اخبار متوجه شدیم که در کشور سنگاپور نسخه ویژه ای از کارت گرافیک MSI Radeon RX 6400 با قیمتی بالاتر از برابر بزرگتر یعنی Radeon RX 6500 XT به فروش می رسد. وب سایت NVX System Integrators با انتشار قیمت های (قیمت پیشنهادی) برای تمامی مدل های MSI به فروش کارت گرافیک با چیپ ست های AMD کرده است. در آخرین قیمت منتشر شده قیمت کارت RX 6400 از MSI حدود 349 دلار سنگاپور رویت شد در حالی که قیمت کارت  MSI Radeon RX 6500 XT با قیمت پایینتر یعنی 329 دلار سنگاپور به فروش می رسد.

قیمت کارت RX 6500XT

کارت گرافیک RX 6400 که از نسل Navi 24 می باشد دارای 4 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 می باشد. همچنین این پردازنده گرافیکی دارای 12 هسته RT و 6.4 ترافلاپس قدرت پردازشی را در اختیار دارد با این مشخصات می توان دریافت که کارت در بخش پایین رده ها قرار می گیرد. با توجه به لیست ارائه شده در وب سایت NVX ممکن است در روزهای آتی شاهد تغییر قیمت ها باشیم چرا که همواره بازار کارت گرافیک با نوسانات بسیار شدیدی همراه بوده است و قیمت اولیه RX 6400 نیز به احتمال بسیار بالایی تغییر خواهد کرد و روند نزولی را در پیش خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که RX 6400 به طور رسمی وارد بازار آزاد نشده و تقریبا یک هفته دیگر با عرضه این کارت فاصله داریم. همچنین کارت RX 6400 در حال حاضر با اتمام موجودی مواجه شده است و فقط کارت RX 6500 XT قابل خریداری است. به هر حال از هم اکنون درایور جدید AMD این محصول را در لیست پشتیبانی شده خود قرار داده است. از سوی دیگر کارت های MSI با تراشه های انویدیا نیز توسط وب سایت VideoCardz.com نیز لیست شده که شاهد قیمت گذاری کارت های غول سبز دنیای فناوری هستیم.

قیمت کارتهای انویدیا

قیمت های ارائه شده هنگام عرضه میتواند دست خوش تغییرات زیادی باشد. به هر صورت باید تا هفته دیگر منتظر ماند و دید که قیمت خرده فروشی ها برای این مدل چگونه خواهد. نظر شما در مورد قیمت گذاری کارت گرافیک عنوان شده چیست؟ از نظر شما روند نزولی قیمت کارت گرافیک ادامه پیدا می کند؟ یا بازهم شاهد افزایش قیمت این قطعه دوست داشتنی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.