ردکردن این
گرافیک اینتل Arc Alchemist

هفت کارت گرافیک Arc Alchemist در صف انتظار!

7 کارت گرافیک در خط مقدم تولید در Intel

افشاگر معروف و معتبر KOMACHI که در گذشته اخبار و افشاگری های زیادی را در مورد  کارت های گرافیک اینتل Arc Alchemist انجام داده بود. Komachi در توییت اخیر خود 7 کارت گرافیک دسکتاپ سری ARC از جمله A770, 1750, A580, A380, A350 و A310 را در این توییت نام برده بود. اما همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم، این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده است، اما در واقع اولین باری است که از کارت A770 با 8 گیگابایت حافظه VRAM نام بده می شود. مشخصات کامل سری Arc-A شرکت اینتل کماکان نامشخص است و احتمالا تا زمان عرضه شدن کارت ها همینطور باقی خواهد ماند. آنچه که تا به امروز می دانیم این است که اینتل یک نسخه محدود از کارت دسکتاپ و پرچمدار Arc Alchemist با عملکرد بالا معرفی خواهد کرد که به احتمال بسیار بالا نام آن Arc A780 خواهد بود، اگر چه مدتی است که خبر در مورد این کارت بسیار محدود بوده و خبر آنچنانی از آن در اینترنت پخش نشده است.

komachi-توییت

حدود ده روز پیش بود که مدل دسکتاپی اینتل Arc A770 با 12.7 گیگابایت حافظه VRAM (به احتمال زیاد حافظه این مدل 16 گیگابایت است) در بنچمارک Geekbench رویت شد. این اعداد نشان دهنده این است که کارت A770 دارای پردازنده گرافیکی کامل ACM-G10 با 32 هسته Xe همراه خواهد بود. اما در توییت اخیر کوماچی این کارت با 8 گیگابایت حافظه نشان داده شده است که با گذرگاه حافظه 256 بیت نیز خیلی بعید نیست و کاملا منطقی می باشد. کماکان اثری از 448 واحد اجرایی ( همان 28 هسته Xe) که در بخری از شایعات دیده بودیم، نیست. می توان گفت که با توجه به اطلاعات اخیر، مدل A770 و A750 دارای 8 گیگابایت حافظه خواهند بود، اما تاکید کنیم که هیچ خبر رسمی مبنی بر صحت این خبر وجود ندارد و تا زمان عرضه باید منتظر ماند

لایت آپ اینتل

توییت کوماچی شامل پردازنده A350 نیز می باشد که مدت زمان زیادی است که از آن بی خبر بوده ایم. این کارت به احتمالا با 6 هسته Xe عرضه خواهد شد. با این مشخصات می توان حدس زد که A350، A380 و A310 به ترتیب 8، 6، و 4 گیگابایت هسته Xe را در اختیار خواهند داشت. تمام این چیپ ها میان رده و پایین رده به شمار می روند و قدرتی معادت کارت های RTX 3050 انویدیا و یا RX 6500 شرکت AMD را در اختیار دارند.در حال حاضر، اینتل تاریخ عرضه سری دسکتاپ Arc Alchemist را تایید نکرده است. این شرکت به طور رسمی قصد دارد نسخه محدود SKU را در تابستان امسال عرضه کند، در حالی که شایعات حاکی از آن است که دسکتاپ سری A Arc تا اواخر سه ماهه سوم به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.