ردکردن این

جزئیات نمایشگر iQOO Neo 6 SE قبل از عرضه در شانزدهم اردیبهشت

iQOO گوشی Neo6 SE را در تاریخ 16 اردیبهشت در چین رونمایی خواهد کرد و این شرکت قبلاً مشخصات کلیدی آن را از طریق تیزرهای رسانه های اجتماعی تأیید کرده است که آخرین مورد جزئیات نمایشگر این تلفن هوشمند را نشان می دهد. iQOO Neo6 SE دارای صفحه نمایش OLED E4 ساخت سامسونگ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت است. صفحه نمایش دارای گواهی HDR10 است و همچنین دارای یک پانچ هول در مرکز برای دوربین سلفی با وضوح ناشناخته است. iQOO وضوح پنل را فاش نکرد، اما در شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Neo6 SE دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی FullHD خواهد بود؛ همان چیزی که Neo6 چند هفته پیش معرفی کرد.

ما بقی مشخصات تایید شده Neo6 SE شامل Snapdragon 870 SoC، 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 80 واتی است. تصاویر Neo6 SE که توسط خرده فروشان چینی منتشر شده است، طراحی این گوشی هوشمند را که شبیه به مدل وانیلی است، نشان می دهد.

همه اینها نشان می دهد که iQOO Neo6 SE یک Neo6 با اسنپدراگون 870 به جای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. باز هم، iQOO هنوز جزئیات بقیه دوربین‌های Neo6 SE را توضیح نداده است، اما با توجه به اینکه تنها 4 روز از این رویداد باقی مانده است، انتظار زیادی برای دانستن همه چیز در مورد Neo6 SE وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.