ردکردن این

vivo X80 Pro در حال شکل گیری برنده است، X80 در سایه خود گم می شود

این تلفن در حال حاضر فقط در چین در دسترس است، اما این در حال تغییر است، عرضه جهانی امروز (18 اردیبهشت) است. سال گذشته X70 Pro با قیمت 47000 روپیه (630 دلار) عرضه شد. یک مسئله بالقوه برای خریداران احتمالی این است که vivo تمایل دارد بر بازار آسیا تمرکز کند و پرچمداران خود را به همه بازارهایی که در آنها حضور دارد مانند اروپا نیم سال بعد عرضه کند.

پنل 120 هرتزی LTPO AMOLED واضح، چیپست های اسنپدراگون 8 نسل 1 و دیمنسیتی 9000، سخت افزار دوربین سفارشی شامل سنسور 1/1.3 اینچی سامسونگ GNV (50 مگاپیکسل) و vivo V1+ ISP، به علاوه تثبیت کننده تصویر پیشرفته از ویژگی های دیگر این گوشی هستند. تا آنجا که انتقادات مطرح می شود، مردم از اندازه شکایت داشتند؛ زیرا نمایشگر 6.78 اینچی هرگز برای همه جذاب نخواهد بود. دوربین پریسکوپ نیز شکایت هایی را به همراه داشت، برخی فکر می کردند بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر کافی نیست (آرزو می کردیم 10 برابر بود)، برخی دیگر گفتند که سنسور با وضوح بالاتر بهتر بود.

در نهایت، Pro اوج سری X80 نیست. +X80 Pro در سه ماهه سوم امسال عرضه می شود. ارزش صبر کردن را دارد؟ هنوز راهی برای گفتن وجود ندارد، اما X80 Pro امروز اینجا است و همانطور که مشخص است مورد علاقه است.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.