ردکردن این

آیفون 15 بالاخره در سال 2023 از USB-C استفاده می کند

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون 15 اولین آیفونی خواهد بود که به جای لایتنینگ از پورت USB-C استفاده می کند. اطلاعات او ظاهراً از منابع زنجیره تامین است و پیش‌ بینی‌ های او اغلب محقق می‌ شود. هر سال شایعه شده است که اپل درگاه لایتنینگ اختصاصی را با USB-C بهتر و جهانی جایگزین می کند. بسیاری از سال 2017 به طور مرتب چنین شایعاتی را گزارش کرده‌ اند. خود کو چند بار در طول سال‌ ها این حرکت را پیش‌ بینی کرده است. اگر این آخرین اطلاعات منتشر شده باشد، سری آیفون 14 آخرین آیفون مجهز به لایتنینگ خواهد بود.

اپل در حال حاضر اکثر دستگاه‌ های خود را به USB-C منتقل کرده است، و تنها آی‌ پد سطح پایه و لاین‌ آپ AirPods را همراه با آیفون آیفون باقی گذاشته است. آیفون 15 به طرق مختلف از استفاده از درگاه USB-C سود می برد؛ شارژ سریع تر و اتصال گسترده تر، به ویژه با دستگاه های مجهز به USB-C خود اپل. و اگر فکر می‌کنید اپل با رفتن به این مسیر غیر انحصاری ضرر خواهد کرد، باید بدانید کابل USB-C به لایتنینگ همان ۲۵ یورو است که کابل USB-C به USB-C است.

آخرین نظرسنجی من نشان می دهد که آیفون جدید 2H23 پورت لایتنینگ را رها کرده و به پورت USB-C سوئیچ می کند. USB-C می تواند سرعت انتقال و شارژ آیفون را در طراحی های سخت افزاری بهبود بخشد، اما جزئیات مشخصات نهایی همچنان به پشتیبانی iOS بستگی دارد.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.