ردکردن این

رندر Samsung Galaxy Xcover6 Pro از برخی مشخصات این گوشی رو نمایی می کند

چند ماه پیش OnLeaks رندرهای سه بعدی از Samsung Galaxy Xcover Pro 2 را منتشر کرد. از آن زمان اطلاعات جدیدی منتشر شده است، از جمله اینکه نام واقعی گوشی ممکن است Galaxy Xcover6 Pro باشد. در هر صورت، زمان به روز رسانی رندر ها فرا رسیده بود. طراحی کلی یکسان به نظر می رسد، اما اصلاحاتی وجود دارد. به عنوان مثال، دو لنز دوربین و دو دکمه (بالا و چپ) اکنون دارای  رنگ قرمز هستند که کاملاً مختص این سری است. به این دکمه ها دکمه های میان بر می گویند و می توان برای عملیاتی خاص از آنها استفاده کرد.

به هر حال، افشای اطلاعات قبلی نشان داده است که Xcover6 Pro دارای چیپست اسنپدراگون 778G با 6 گیگابایت رم خواهد بود. طبق گفته GizNext، این دستگاه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد شد. اندازه صفحه نمایش 6.56 اینچ (1080 در 2408 پیکسل) است و باید با نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز کار کند. انتظار می رود این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 یا 12 مگاپیکسلی باشد. و در جلو، دوربین سلفی باید یک سنسور 13 مگاپیکسلی داشته باشد.

باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعتی است. باتری احتمالا قابل تعویض و جا به جایی است. همانطور که در عکس ها مشخص است پین های pogo در پایین برای یک پایه شارژ (که معمولاً چندین تلفن را همزمان شارژ می کند) وجود دارد. این گوشی مقاوم در ابعاد 169 در 80 در 10 میلی متر و وزنی در حدود 235 گرم خواهد بود. انتظار مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با گواهی IP68 را داشته باشید.

هنوز هیچ نشانه ای از زمان تولید Galaxy Xcover6 Pro توسط سامسونگ وجود ندارد. این مدل‌ها معمولاً حرفه‌ای‌ها را هدف قرار می‌دهند، اما گاهی اوقات برای خرید کاربران عادی نیز در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.