ردکردن این
new-s21fe-model-with-low-specs-is-coming

مدل ارزانتر Galaxy S21 FE در راه است؟

سامسونگ ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه ارزان تر گلکسی اس 21 FE در تابستان امسال باشد. چند فروشگاه آنلاین در اروپا گوشی جدیدی از سامسونگ با نام S21 FE در لیست خود قرار داده اند اما سخت افزار این گوشی با مدل اصلی S21 FE تفاوت هایی دارد که احتمال بسیار بالا دلیل این کار پایین آوردن قیمت تمام شده برای مصرف کننده توسط سامسونگ باش. این گوشی برای اولین بار توسط Galaxy Club مشاهده شد. این گوشی مرموز با نام Galaxy S21 FE بجای پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 و یا پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس مدل 2100، از چیپ میان رده Snapdragon 720G استفاده می کند. که خب بسیار جای تعجب است که چرا سامسونگ از این پردازنده قدیمی قصد استفاده دارد.

s21fe-new-in-online-stores

این اطلاعات در دو فروشگاه ITRelation و Technet ذکر شده است. هردو پردازنده این مدل را Snapdragon 720G عنوان کردند که خب نمی توان این را خطا اعلام کرد. جزییات اعلام شده در هر دو منبع برای این مدل گوشی عبارتند از صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. در بخش دوربین نیز شاهد دوربین سه گانه به ترتیب لنز 12 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد. در دوربین سلفی نیز شاهد لنز 32 مگاپیکسلی هستیم. در بخش باتری نیز از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. در بخش شبکه نیز شاهد افت هستیم جایی که بجای پشتیبانی از شبکه 5G به LTE بسنده کرده است. برخلاف Galaxy S21 FE موجود که دارای شماره مدل SM-G990B در اروپا و سایر بازارها است، S21 FE آینده دارای شماره مدل SM-G990B2 است.

s21-fe-new-specs

به غیر از دو فروشگاه اینترنی که بالاتر گفتیم، شواهد بیشتری از وجود این مدل جدید گلکسی S21 FE وجود دارد. یعنی چندی پیش این گوشی مراحل صدور گواهی بلوتوث را پشت سر گذاشت. در بخش گواهی بلوتوث شاهد وجود بلوتوث 5.2 هستیم. باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی به صورت حقیقی تولید می شود و یا تمام این اطلاعات شایعاتی بیش نیست. به محض اینکه اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گیرد شما را در جریان قرار خواهیم داد. نظر ما چیست؟ آیا تولید این مدل منطقی بنظر می رسد یا سامسونگ روش غلطی را برای جذب مشتری انتخاب کرده است؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.