ردکردن این
one-plus-10t-cover

مشخصات فاش شده گوشی OnePlus 10T

انتظار می رود وان پلاس یک گوشی پرچمدار دیگر را تا پایان سال روانه بازار کند و ظاهراً نام آن OnePlus 10T است. اما این گوشی Pro و Ultra نیست و مشخصات فاش شده نیز نشان دهنده این است که این مدل چیپست قدرتمند در ظاهری تقریبا میان رده را نشان میدهد. با توجه به یکی از افشاگران معروف و قابل اعتماد (Digital Chat Station) گوشی OnePlus 10T  صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 1080p قرار است عرضه شود. مشخصات صفحه نمایش OnePlus 10T دقیقا همان مشخصات صفحه نمایش گوشی OnePlus 10R/Ace است با این تفاوت که صفحه نمایش OnePlus 10T دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

one-plus-10t

طبق اطلاعات فاش شده دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره میبرد، در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی  با دیافراگم f 1.8 با سنسور 1/1.5 اینچی هستیم همچنین دوربین التراواید 8 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار دارد. در بخش پردازنده انتظار می رود که از آخرین پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 8+Gen1 استفاده شود.

شرکت OnePlus این گوشی را با یم شارژر 160 واتی عرضه خواهد کرد که میتواند باتری 4800 میلی آپر ساعتی را با 150 وات شارژ کند. از دیگر مشخصات آن می توان به NFC و بلندگوهای استریو اشاره کرد. این شرکت هنوز هیچ گونه اطلاعیه ای در مورد سری OnePlus 10T نداده است. علاوه بر این، لازم به ذکر است که سال گذشته، این شرکت خط تولید T را برای سری OnePlus 9 خود عرضه نکرد. و تمام اطلاعات توسط افشاگران در سطح اینترنت پخش شده است. برای دیدن اطلاعات دقیق می بایستد بیشتر صبر کردو منتظر ماند که آیا وان پلاس بازهم سری T را روانه بازار می کند یا همانند نسخه قبل از این مورد چشم پوشی می کند و روی سایر مدل ها سرمایه گذاری و تولید انبوه را آغاز می کند. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی های وان پلاس

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.