ردکردن این
dimensity-9000+

پرچمدار جدید مدیاتک Dimensity 9000+ رونمایی شد

مدیاتک به تازگی از چیپست پرچمدار به روز شده خود رونمایی کرده است. Dimensity 9000+ با چند به‌روزرسانی کلیدی نسبت به 9000 ارائه می شود. علاوه بر افزایش 5 درصدی CPU و تقویت گرافیکی 10 درصدی، بهبودهایی در پردازش سیگنال تصویر و مودم 5G نیز وجود دارد. تراشه Dimensity 9000+ در بخش هسته با کارایی بالا Cortext X2 از 3.05 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز استفاده می کند که سرعت بسیار بالایی خواهد داشت. هنوز هم همان تنظیمات 1+3+4 را به سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 با کارایی بالا مجهز خواهند بود. در بخش پردازنده گرافیکی این تراشه از Mali-G710 MC10 تقویت خواهد شد.

 مدیاتک قادر به فیلمبرداری 18 بیتی HDR از سه دوربین به طور همزمان است. همچنین از تصاویر ثابت تا 320 مگاپیکسل پشتیبانی می کند و توانایی پردازش 9 گیگاپیکسل در ثانیه را دارد. این تراشه از ویدیوی 4K HDR با کاهش نویز هوش مصنوعی نیز به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. شبکه 5G با استفاده از تجمیع حامل 3CC سرعتی تا 7 گیگابیت بر ثانیه در اختیار خواهد گذاشت.  پشتیبانی از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و MiraVision 790 مدیاتک برای نمایشگرهای WDHD+ با نرخ تجدید 144 هرتز یا 180 هرتز در FHD و پشتیبانی از نمایشگر Wi-Fi تا 4K60 برای ویدیوی HDR نیز از دیگر ویژگی های این تراشه خواهد بود.

mediatek-9000+-new-chip
مدیاتک عنوان کرد که تراشه Dimensity 9000 Plus در سه ماه انتهایی امسال به گوشی ها راه پیدا کند. تراشه Dimensity مدیاتک در دو سال اخیر با پیشرفت بسیار چشمگیری روبرو شد و از آن چیپست های کند و پایین رده فاصله زیادی گرفته است. در آخر باید منتظر ماند و دید که آیا دیمنسیتی جدید مدیاتک توانایی رقابت با تراشه هایی مانند Exynos و Snapdragon را خواهد داشت یا دو تراشه نام برده شده می توانند باز هم رقبای قدری برای مدیاتک باشند. اما چیزی که مشخص است پیشرفت عالی مدیاتک است

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.