ردکردن این
oneplus-10t

بنچمارک OnePlus 10T فاش شد

عملکرد گیمینگ گوشی OnePlus 10T امیدوار کننده است.

طبق شایعات و اخبار پیرامون OnePlus 10T در ماه جواتی عرضه خواهد شد و در جدیدترین اطلاعات شاهد بنچمارک اولیه این گوشی هستیم. در این بنچمارک عملکرد بهتر و دمای پایینتر نسبت به مدل Pro وان پلاس را نشان میدهد. کاربر Yogesh Brar که از افشاگران معتبر توییتر است، گوشی OnePlus 10T را بازی محبوب Genshin Impact روی این گوشی اجرا کرده که نتایج بدست آمده نشان می دهد که OnePlus 10T از مدل OnePlus 10 Pro عملکرد بهتری را از خود بجای گذاشته است. افشای اطلاعات متعدد در گذشته مشخصات و طراحی OnePlus 10T را فاش کرده است و به ما ایده ای تقریبی از آنچه را که باید انتظار داشته باشیم ارائه می دهد. تحقیق و توسعه گوشی OnePlus 10T در کشور هند آغاز شده و مشخصات کلیدی و رنگ ها آن را فاش کرده است.

طبق کاربر Yogesh Brar این مدل با نام کد OnePlus CPH2413 (همان OnePlus 10T) از پردازنده اسنپدراگون 8+ Gen 1 بهره می برد و در بازی Genshin Impact توانست فریم ریت 57 را با تنظیمات Extreme بدست آورد. در حین بازی حرارت نهایت به 46 درجه سلسیوس رسید. در آن سوی میدان مدل OnePlus 10 Pro در همین تست فریم ریت 55 را بدست آورد و دمای گوشی نیز در با تنظیمات Extreme به 49 درجه سلسیوس رسید. اگرچه این جای تعجب نیست چراکه کوالکام اعلام کرده بود که استپدراگون 8+ Gen1 عملکرد پردازنده CPU و پردازنده گرافیکی GPU را 10 درصد افزایش یافته است. همچنین این چیپست 30 درصد رادمان بهتری رانیز ارائه میکند.

Mukul Sharma فاش کرده است که آزمایش تحقیق و توسعه OnePlus 10T در هند آغاز شده است و احتمالاً با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، کاربر افاضه کرده که OnePlus 10T در 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. OnePlus 10T یک دستگاه میان رده بالا خواهد بود و در دو رنگ سبز و مشکی/خاکستری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.