ردکردن این
xiaomi-12-ultra

هر آنچه از Xiaomi 12 Ultra می دانیم

گوشی شیائومی 12 اولترا در چند وقت اخیر سوژه خبری تمامی وب سایت های فناوری و موبایل شده است. اخیرا طبق یک گزارشی مشخص شد که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon+1 Gen1 استفاده خواهد کرد که البته دور از انتظار نبود. این امر باعث می شود که شیائومی 12 اولترا یکی از اولین دستگاه های این شرکت باشد که از این SoC استفاده می کند. همچنین طبق آخرین اخبار اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آن نیز فاش شد. انتظار می رود شیائومی 12 اولترا با دوربینی با برند LEICA در پشت عرضه شود. همچنین طبق اخبار این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دو سنسور دیگر عرضه خواهد شد. برای سلفی و تماس ویدیویی، شایعه شده است که دستگاه دارای دوربین 20 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، این دستگاه یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با صفحه نمایش 120 هرتزی ارائه می دهد

Mi11-ultra

همانطور که بالاتر نوشتیم این گوشی مجهز به آخرین دست پخت کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 می باشد. رم این گوشی نیز به احتمال بسیار بالا 12 گیگابایت و حافظه نهایت 512 گیگابایت خواهد بود. در بخش ارتباط و شبکه های پشتیبانی شده نیز همانند سایر پرچمداران از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. در مورد تاریخ عرضه طبق اطلاعات فاش شده، تولید انبوه این گوشی در تاریخ 28 ژوئن شروع خواهد شد. به همین دلیل انتظار می رود در چند روز آینده جزئیات بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

گوشی Xiaomi 12 Ultra در زمانی نزدیک به Asus ROG Phone 6 رونمایی خواهد شد. هر دو برای کسب عنوان گرانترین گوشی هوشمند به نبرد خواهند رفت. گوشی گیمینگ ROG Phone 6 با رم 16 و پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1 عرضه می شود. ایسوس تایید کرده است که ROG جدید با پشتیبانی از صفحه نمایش 165 هرتزی در مقایسه با صفحه نمایش 144 هرتزی که در نسل های قبلی وجود داشت، وارد بازار خواهد شد. انتظار می رود ASUS ROG Phone 6 به طور کامل در تاریخ 5 جولای معرفی شود. شایعات نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی و اندروید 12 به دست مصرف کننده می رود. در روزهای آتی اخبار بیشتری از این گوشی پخش خواهد شد. با اس جی پلاس همراه باشید و از آخرین اخبار دنیای موبایل و گجت ها مطلع شوید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.