ردکردن این
htc-desire-22-pro-cover

گوشی HTC Desire 22 Pro معرفی شد – میان رده ای جدید از برندی کهنه کار

گوشی میان رده ای برای متاورس

شرکت اچ‌تی‌سی بالاخره یک گوشی جدید عرضه کرد گوشی میان رده Desire 22 Pro جدیدترین پیشنهاد سازنده مشهور تایوانی است که در سال‌های گذشته تمرکز خود را روی VR تغییر داده است. Desire 22 Pro یک گوشی میان رده با LCD 6.6 اینچی 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 695 و باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است و با اکوسیستم Viverse HTC و محصولات HTC VR مانند هدست HTC Vive Flow سازگار است. هدف از این گوشی استفاده در دنیای متاورس است.
htc-nft

در بخش دوربین این گوشی دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک ماژول عمق میدان 5 مگاپیکسلی است. همچنین در پنل جلویی و دوربین یک سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.0 در جلو وجود دارد که در داخل یک سوراخ (Punch Hole) قرار گرفته است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD قابل ارتقا است.

htc-desire-metaverse

در بخش نرم افزار این گوشی است با اندروید 12 عرضه می شود. این گوشی در بخش شارژ از شارژ سیمی 18 و بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند، همچنین این گوشی از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و همچنین گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در این گوشی وجود دارد. 

گوشی HTC Desire 22 Pro در رنگ های طلایی و مشکی با قیمت 404 دلار در تایوان، 459 یورو/399 پوند در اروپا به فروش می رسد. نظر خود را درمورد این گوشی در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.