ردکردن این
black-shark-5s

مشخصات سری Black Shark 5S شیائومی فاش شد.

پس از اینکه سری Black Shark 5 شیائومی در اوایل همین ماه به بازارهای جهان راه یافت، همه توجه ما به سمت سری بعدی گوشی های گیمینگ معطوف کردیم، گوشی های Black Shark 5S و Black Shark 5S Pro در صف انتظار ما قرار دارند. وب سایت قابل اعتماد Digital Chat Station برخی از مشخصات اولیه این دو دستگاه را به اشتراک گذاشته است.
Blackshark-5s-specs

دو گوشی Black Shark 5S و 5S Pro دارای نمایشگرهای OLED 6.67 اینچی حساس به فشار با وضوح +FHD و سوراخ وسط صفحه نمایش برای دوربین سلفی در مرکز خواهند بود. نرخ به روز رسانی به صراحت ذکر نشده است، اما شایعات نشان می دهند که با 144 هرتز همانند مدل Black Shark 5 می باشد. هر دو گوشی دارای جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 و حافظه SSD+UFS سریعتر خواهند بود. بخش دوربین دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در 5S و ماژول 108 مگاپیکسلی در 5S Pro خواهد بود. هر دو گوشی دارای باتری 4790 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 واتی هستند.

تا به اینجا همه چیز همانند سایر گوشی ها می باشند اما گوشی های گیمینگ فقط به این امر بسنده نمی کنند و ویژگی های گیمینگ را می بایست در خود جای دهند. این گوشی ها شامل موتور حرکت X-Axis هستند همچنین در کنار بلندگوهای استریو دکمه های مغناطیسی مخصوص گیمینگ نیز در این مدل وجود دارد. گوشی های بلک شارک را می توان رقیب مستقیم ROG Phone شرکت ایسوس هستند و در رقابت با آنها به شکل بسیار قابل توجهی در حال انجام است. انتظار می رود سری Black Shark 5S در ماه سپتامبر (شهریور ماه) عرضه شوند. تا کنون قیمت این مدلها فاش نشده است اما انتظار می رود که قیمت از 700 دلار به بالا باشد. نظر شما درباره این سری گوشی های شیائومی چیست؟ آیا بازار هدف که گیمینگ هستند می توانند در آینده موفق باشند یا خیر، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.