ردکردن این
nokia-g11-plus

نوکیا G11 پلاس رسما معرفی شد – دوربین 50 مگاپیکسلی

نوکیا مدل G11 را در ماه فوریه بطور رسمی عرضه کرد، امروز نیز مدل پلاس دنبال کننده مدل قبلی را هم رسما به نمایش گذاشت. گوشی Nokia G11 Plus با صفحه نمایش 6.51 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نرخ بروز رسانی 90 هرتز در کنار بریدگی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تولید شده است. بزرگترین نقطه قوت این گوشی در پشت آن نهفته جایی که دوربینی با سنسور 50 مگاپیکسلی در یک طراحی مستطیلی شکل جا خوش کرده است. همچنین شاهد یک لنز دیگر دو مگاپیکسلی و فلش LED نیز در این پنل پشتی قرار دارد.

g11plus-nokia
پنل پشتی گوشی دارای طراحی با یک سری بافتی ریز انجام شده است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. نوکیا در وب سایت رسمی خود پردازنده این مدل را اعلام نکرده، اما نوکیا رسما اعلام کرده که این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت حافظه رم است و حافظه ذخیره سازی تا 512 گیگابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا می باشد. نوکیا G11 Plus با وعده دو سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه ارائه می شود.
g11plus-display
نوکیا اعلام نکرده که جی 11 پلاس چه نسخه ای از اندروید را هنگام عرضه قرار می دهد اما احتمالا اندروید 12 باشد. قیمت گوشی G11 Plus نیز تا به امروز مشخص نشده است و باید تا روز عرضه منتظر ماند و دید قیمت این میان رده چگونه خواهد بود. در آخر باید گفت که نوکیا مدتهاست به سمت گوشی های بالارده نرفته و این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت. نظر شما درباره این مدل نوکیا چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی های اندرویدی نوکیا را داشته اید؟ آیا از میان رده های این برند فنلاندی راضی بوده اید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.