ردکردن این
airpods-pro-2-cover

همه چیز درباره AirPods Pro 2

ایرپاد پرو 2 ادامه دهنده مسیر هدفون بی سیم نسل قبل AirPods Pro شرکت اپل است که احتمالا در سال 2022 در کنار آیفون های جدید معرفی می شوند. ایرپاد پرو 2 جدید، پیشرفته‌ترین هدفون اپل خواهد بود که حذف نویز فعال (ANC)، کیفیت صوتی ارتقا یافته، برخی ویژگی‌های خاص برای ورزشکاران و به احتمالا امکاناتی مانند Lossless Audio (صدای بدون افت کیفی) را به ارمغان می آورد. اگر در تنوع مدل ها گیج می شوید به خوبی آنها را تشخیص نمی دهید، آنچه باید بدانید این است که ایرپاد پرو با ایرپادهای استاندارد 2019 و ایرپاد 3 از این جهت که قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می دهند با هم متفاوت هستند. منظور از حذف نویز فعال این است که هنگام گوش دادن به موسیقی، هدفون با تولید فرکانس ها باعث می شود که صدای بیرون تا حد ممکن وارد گوش شما نشود و حس بسیار لذت بخشی هنگام گوش دادن به موسیقی به شما ارائه کند. در حال حاضر AirPods Max اولین و تنها هدفون (هدفون روی سر) این برند است که بهترین کیفیت صدا و پیشرفته ترین حذف نویز را در بین سایر هدفون های اپل دارد.
AirPods-Pro

تاریخ عرضه

هدفون های AirPods Pro 2 در نسل بعد احتمالا با ANC بسیار بهتر عرضه خواهند شد. همه شایعات حاکی از عرضه این مدل در سال 2022 می باشد. اگرچه این تاریخ چندین بار تغییر کرده ولی احتمال می رود که همزمان با آیفون های جدید روانه بازار شوند. اما از دید ما به احتمال بسیار بالا ایرپاد پرو 2 اپل به احتمال خیلی قوی در اواخر سال 2022 رونمایی و عرضه شود چرا که همواره اپل قبل از کریسمس هدفون های AirPods Pro, AirPods 3 و AirPods Max عرضه کرد. هرزمان که این هدفون های توگوش عرضه شوند ما انتظار ارتقای بزرگ را داریم و رقابت را بیش از پیش کند. در ادامه تمام اطلاعاتی که درباره این هدفون تا به امروز وجود دارد را بررسی می کنیم.

طراحی:

بر اساس اخباری از بلومبرگ، ایرپاد های جدید اصلاحاتی در طراحی خواهند داشت و ساقه های هدفون به کلی حذف خواهند و شکل ظاهری گردی خواهند داشت. تقریبا با الهام گرفتن از Samsung Galaxy Buds و Google Pixel Buds. با این حال، در بخش طراحی خیلی معتقدند که اپل طراحی دقیقا مشابه به قبل خواهد بود و خبری از ظاهری جدید نیست. اگر اپل قرار است ساقه های هدفون را همچنان حفظ کند، بهتر است ویژگی های لمسی بیشتر را به آن اضافه کنید تا تجربه کاربری خوشایند تر شود. یکی دیگر از ویژگی های مورد درخواست شارژ USB-C است اما با توجه به اطلاعاتی از 9to5Mac اپل قرار بازهم از لایتنینگ استفاده کند.

AirPods-Pro-2-Leak-Design

همچنین با توجه به عکس های لو رفته از AirPods Pro 2 و قاب شارژر، شاهد سوراخ های بزرگ در بلندگوها هستیم. با توجه به تصویر بالا به احتمال زیاد همان طراحی قدیمی دوباره استفاده شده است. نکته مهم این است که عکس ها توسط MacRumors فاش شده که کمی غیر قابل اعتماد است.

کیفیت و عملکرد صوتی

با اینکه کیفیت اپل ایرپاد پرو بسیار عالی است اما توانایی رقابت از نظر کیفیت صوتی با دو هدفون سونی WF-1000XM4 و Honor Earbuds 3 Pro رقابت کند. به همین دلیل انتظار می رود که اپل با ویژگی های جدیدی وارد شود. جدا از بهبود دایرو و سخت افزار داخل AirPods Pro، اپل می‌تواند این کار را با اضافه کردن پشتیبانی از Lossless Audio انجام دهد. به گفته مینگ-چی کو (از افشاگران معروف) ، AirPods Pro 2 از ویژگی های اختصاصی خود بنام Apple Lossless پشتیبانی می‌کند و امکان پخش صدا با کیفیت بالاتر را نسبت به مدل‌های قبلی، بدون از بین رفتن داده‌های مرتبط با انتقال بلوتوث با نرخ بیت پایین فراهم کند. با این اوصاف انتظارات از نظر کیفیت صدا در مدل جدید بسیار بالا خواهد بود. اگر چه هنگام معرفی iOS جدید خبری از امکانات جدید برای هدفون ها نبود اما مطمئنا از نظر فنی امکان پذیر است.

 می دانیم که اپل علاقه مند به غلبه بر محدودیت های انتقال صدا از طریق بلوتوث است. در مصاحبه با What Hi-Fi، معاون بخش Apple Acoustic، “گری گیوز” گفت که تعدادی از ترفندها وجود دارد که می توانیم برای به حداکثر رساندن یا دور زدن برخی از محدودیت های بلوتوث انجام دهیم، اما منصفانه باید گفت که تنها راه فعلا افزایش فرکانس است.

AirPods-Pro-2

باتری:

عمر باتری ارائه شده توسط AirPods Pro با برخی از بهترین هدفون های بی سیم واقعی که امروزه می توانید خریداری کنید، نمی تواند رقابت چندانی داشته باشد اما می توان آن را قابل قبول دانست. طبق گفته LeaksApplePro ، مدل های جدید با «دوام باتری بهتر» عرضه می شود، اما هیچ نشانه ای از میزان پخش واقعی ما با به امروز فاش نشده است. بیشتر هدفون‌های ANC به اندازه هدفون‌های بی‌سیم معمولی ماندگاری ندارند – ANC می‌تواند باتری را به سرعت تخلیه کند، اما حتی چند ساعت پخش اضافی با کیفیت عالی و بدون شنیدن نویز و صداهای اطراق نیز بسیار خوشایند خواهد بود. می توان با اطمینان گفت که AirPods Pro 2 با با شارژ بی‌سیم سازگار با MagSafe مانند AirPods Pro و AirPods 3 عرضه می‌شود و خود کیس شارژ می‌تواند دارای ویژگی نسبتاً خوبی باشد.

قیمت:

طبق یک توییت از LeaksApplePro، مدل AirPods Pro 2 مانند سری قبلی خود (249 دلار / 239 پوند / 399 دلار استرالیا) قیمت خواهد داشت. این امکان وجود دارد که اپل مدل های AirPods Pro را پس از عرضه مدل های جدید ارزان کند (همانطور که با AirPods 2019 پس از عرضه ایرپاد 3 انجام داد).

 

AirPods-Pro-New-gen
این مطلب با اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد، هنگام عرضه نیز به طور مفصل این هدفون ها را زیر ذره بین قرار خواهیم داد و به بررسی آنها خواهیم پرداخت، تا آن زمان می توانید خبرهای داغ این محصول را هنگام منشتر شدن خبر جدید در اس جی پلاس بخوانید. در آخر نظر شما درباره هدفون AirPods Pro 2 چیست؟ آیا از مشتریان کوپرتینوها خواهی بود یا به همان هدفونی که احتمالا دارید اکتفا می کنید. شاید با تغییر ظاهر و امکانات بسیار جدید بتواند خیلی ها را ترغیب کند، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.