ردکردن این
a-fold-series

سری A سامسونگ اینبار تاشو!

سامسونگ در حال حاضر فروشنده شماره یک گوشی های هوشمند تاشو در جهان است و نزدیک به 80 درصد از فروش را به خود اختصاص داده، اما با داغ شدن رقابت و شایعات مبنی بر اینکه اپل یک گوشی تاشو را نیز در آینده عرضه خواهد کرد، واضح است که غول کره جنوبی باید برای ماندن در صدر جدول خود را حاسبی آماده باشد. حفظ صدر بودن بسیار سخت است یکی از راه‌های انجام این کار، معرفی تلفن‌های تاشو ارزان‌تر است و به نظر می‌رسد سامسونگ در حال حاضر از آن در حال طراحی و اجرای این کار می باشد.

اولین سری فولد سامسونگ در سپتامبر سال 2019 معرفی و روانه بازار شد قیمت آن 1980 دلار بود که سامسونگ قیمت آن را به 1800 دلار کاهش داد. اگرچه قیمت این گوشی همچنان برای خیلی ها دور از دسترس است. سامسونگ گوشی تاشو دیگر با نام Z Flip (زد فلیپ) نیز عرضه کرد که از 1380 دلار به 100 دلار کاهش یافته اما همچنان در محدوده پریمیوم قرار داد.

 

z-fold-z-flip

اولین سری فولد سامسونگ در سپتامبر سال 2019 معرفی و روانه بازار شد قیمت آن 1980 دلار بود که سامسونگ قیمت آن را به 1800 دلار کاهش داد. اگرچه قیمت این گوشی همچنان برای خیلی ها دور از دسترس است. سامسونگ گوشی تاشو دیگر با نام Z Flip نیز عرضه کرد که از 1380 دلار به 100 دلار کاهش یافته اما همچنان در محدوده پریمیوم قرار داد.

در دوسال اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قرار است گوشی تاشو با قیمت پایین عرضه کند. این شایعات در ماه جاری توسط افشاگری که ادعا می‌کرد گوشی‌های مقرون‌ به‌ صرفه سامسونگ دوباره مورد بحث قرار گرفته‌اند. اما اشاره کرد که به جای خانواده Z گوشی‌های تاشو، بخشی از سری گلکسی A قرار است وارد بازی تاشوها شوند. این شایعه توسط رسانه کره ای ET News، که سابقه ای نیمه دقیق در مورد افشای اطلاعات دارد، تأیید شده است. این نشریه می گوید که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو سطح پایه است که قیمتی کمتر از 771 دلار (حدود خواهد 23 میلیون) خواهد داشت. با توجه به اینکه این گوشی احتمالاً در بازارهای دیگر به دلیل مالیات و عوارض گران‌تر خواهد بود، می‌توان حدس زد که قیمت آن بیش از 800 دلار باشد. این تقریباً مطابق با شایعات قبلی است که گفته بودند گلکسی فولد لایت (Galaxy Fold Lite) می تواند از حدود 900 دلار قیمت پایه داشته باشد.

در این گزارش آمده که سامسونگ با حذف ویژگی‌های پریمیوم قیمت را کاهش می‌دهد و سری گلکسی A تاشو تنها شامل ویژگی‌های اصلی خواهد بود. بر اساس شایعات قبلی گفته شده بود که گوشی‌های قابل تاشو مقرون‌ به‌ صرفه این شرکت دارای لایه شیشه‌ای بسیار نازک نیستند، چیزی که در مدل های سری Z دیده ایم. سامسونگ نسخه‌های مقرون به صرفه گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ را عرضه خواهد کرد. این پروژه در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی و توسعه است و این شرکت به تاریخ انتشار سال 2024 چشم دوخته است.

 

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.