ردکردن این
macbook-air

لپ تاپ MacBook Air با چیپست M2 بزودی در بازار

اپل در اوایل ماه جاری بود که از مک بوک ایر و مک بوک پرو مجهز به M2 رونمایی کرد. مک بوک پرو چند هفته پیش وارد خرده فروشی ها شد، اما اپل اعلام نکرده است که دقیقا چه زمانی مک بوک ایر برای خرید در دسترس خواهد بود. با این حال، طبق آخرین گزارشات ، مک بوک ایر در تاریخ 15 جولای عرضه خواهد شد و پیش‌فروش آن از 8 جولای آغاز می شود.

مک بوک ایر جدید از 1199 دلار شروع می شود و بالاترین مدل نیز آن 2499 دلار است. مک بوک ایر قبلی با چیپست M1 همچنان در خط تولید اپل با قیمت 999 دلار برای مشتریانی که به دنبال گزینه ارزان‌تری هستند، باقی می‌ماند و می توانید یکی از آن ها را با پردازنده گرافیکی 8 هسته ای یا 10 هسته ای خریداری کنید. این دستگاه دارای صفحه نمایش 13.6 اینچی Liquid Retina با حداکثر روشنایی 500 نیت است، همچنین این محصول دارای باتری لیتیوم پلیمری 52.6 اینچی است که تا 15 ساعت وبگردی و تا 18 ساعت پخش فیلم را ارائه می دهد.این لپ تاپ همچنان از سیستم خنک کنندگی مایع بدون فن باقی استفاده می کند. در پنل صفحه نمایش این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.6 اینچی Liquid Retina با 500 نیت روشنایی و 1 میلیارد رنگ است. به علاوه، دوربین وب به 1080p به روز شده نیز در آن قرار گرفته است.

macbook-air-m2
مک بوک ایر M2 دارای پورت شارژ MagSafe 3 و صفحه کلید Magic Keyboard با نور پس زمینه است. مک بود ایر M2 در رنگ های نقره ای، استارلایت (سفید)، خاکستری و آبی Midnight تولید می شود. ضخامت مک بود ایر 0.44 اینچ و وزن آن 1.24 کیلوگرم است. در آخر باید گفت که این محصول با چه قیمتی وارز بازار کشور ما می شود. در نسل خوب استقبال نسبتا خوبی از مک بوک ایر شد. باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول در بازار کشور با قیمت متعادل وارد می شود یا اینبار باز هم با قیمتی فضایی طرف هستیم. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.