ردکردن این
iphone-14-china

افزایش تقاضای آیفون 14 در چین

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون 14 ممکن است تقاضای بیشتری در بازار چین نسبت به آیفون 13 قبلی خود داشته باشد. این تحلیلگر در یک تاپیک توییتری گفت که آخرین نظرسنجی او نشان می دهد که برخی از توزیع کنندگان، خرده فروشان و اسکالپرها باید بالاترین سپرده پیش پرداخت را برای گوشی هوشمند آینده اپل بپردازند تا از عرضه کافی اطمینان حاصل کنند. گزارشی که اخیرا منتشر شده گفته بود که آیفون 14 جدید با باتری 3279 میلی آمپر ساعتی و آیفون 14 پرو می تواند باتری 3200 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Securities، در یک موضوع توییتری به اشتراک گذاشته است که طبق آخرین نظرسنجی انجام شده توسط این تحلیلگر، آیفون 14 ممکن است تقاضای قوی تری در بازار چین نسبت به آیفون 13 قبلی خود داشته باشد. گفته می شود که برخی از توزیع کنندگان، خرده فروشان و اسکالپرهای چینی برای اطمینان از عرضه کافی، بالاترین سپرده پیش پرداخت را برای گوشی هوشمند آینده اپل پرداخت می کنند.

iphone-14-china-new
این تحلیلگر در ادامه افزود که: این نشان می دهد که تقاضا برای گوشی های هوشمند بیشتر از حد انتظار در چین خواهد بود. کو اضافه کرد که در حال حاضر سپرده پیش پرداخت آیفون 14 به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون 13 است که می تواند تا دو برابر مبلغ پیش پرداخت معمولی در برخی مناطق در چین افزایش یابد. این تحلیلگر گفت که پیش بینی حمل و نقل آیفون 14 تامین کنندگان قطعات حدود 100 میلیون دستگاه و EMS حدود 90 میلیون دستگاه برای سال 2022 است. نظر شما درباره فروش آیفون 14 چیست؟ فروش این گوشی همانند گذشته رو به رشد خواهد بود یا داستان به شکل دیگری تعریف خواهد شد؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.