ردکردن این
windows 11

افزایش کاربران ویندوز 11

ویندوز 11 بیشترین سهم خود را در طول حیاط انتشار خود را تجربه کرده است. بر اساس داده های جدید پلتفرم استیم (Steam Hardware Survey) ویندوز 11 اولین تجربه بالای 20 درصدی را تجربه کرده است افزایش 1.64 درصدی به 21.23 درصدی در ماه ژوئن. با توجه به اینکه ویندوز 10 همچنان با 71 درصد در صدر قرار دارد اما به نظر می رسد که گیمرها آرام آرام به ویندوز 11 را حال کوچ کردن هستند.

ویندوز 11 در اکتبر سال گذشته راه اندازی شد، بنابراین تنها 9 ماه است که در دسترس کاربران اصلی قرار گرفته است. مانند هر سیستم عامل ویندوز جدید، برخی از مشکلات ناخواسته در انتشار اولیه وجود دارد. در نهایت، با به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های اخیر که لبه‌های گرد را صاف می‌کند و ظرافت را به آن اضافه می‌کند منتشر شده است، همه چیز برای ویندوز 11 رو به بهبود به نظر می رسد. علاوه بر این، اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 با بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های زاید توسط مایکروسافت در راه است. منظور بروز رسانی Windows 11 22H2 در پاییز امسال است. قبل از انتشار، مایکروسافت از ویندوز 11 به عنوان یک پیشرفت قابل توجه برای بازی یاد می کرد. اما در عمل هیچگونه تفاوتی نسبت به ویندوز 10 شاهد نبودیم. و حتی در برخی مواقع ویندوز 10 عملکرد بهتری در فریم ریت به نمایش گذاشت.

steam
در پایان باید گفت که ویندوز 11 تازه اول راه است و بزودی به یک سیستم عامل کامل و بسیار پایدار خواهد بود، اما اگر از کاربران ویندوز 10 هستید فعلا زمان مناسب برای کوچ کردن به سمت ویندوز 11 نیست و بهتر است تا ارائه بروزرسانی بزرگ در پاییز منتظر بمانید. نظر شما درباره ویندوز 11 چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده کرده اید؟ در بخش نظرات تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.